In het communicatieplan beschrijven wij de wijze waarop A. Faber B.V. haar ambities en maatregelen op het gebied van CO2 reductie zowel intern als extern kenbaar maakt. Uitgangspunt daarbij is de CO2 footprint. De communicatie is niet eenmalig maar structureel van aard. De CO2 communicatie draagt bij aan bewustwording (kennis), veranderingsbereidheid (houding) en vermindering (gedrag). Daarnaast zorgt communicatie voor inzicht voor alle stakeholders.
Twee maal per jaar verschijnt er een nieuwsbrief met hierin informatie over het energiebeleid, reductiedoelstellingen, energiegebruik, behaalde besparingen in CO2 uitstoot en vervolgactiviteiten.
- Nieuwsbrief 1e half jaar 2017
- Nieuwsbrief 2e half jaar 2017
- Nieuwsbrief 1e half jaar 2018
- Nieuwsbrief 2e half jaar 2018
- Extra nieuwsbrief behalen niveau 5
- Nieuwsbrief 1e half jaar 2019
- Nieuwsbrief 2019
- Nieuwsbrief 1e half jaar 2020
- Nieuwsbrief 2020
- Nieuwsbrief 1e half jaar 2021
- Nieuwsbrief 2021
- Nieursbrief 1e half jaar 2022